Informacje o dostawie

Przewidywany czas dostawy zwykle wynosi kilka dni. Podajemy go osobno dla każdej oferty i wyświetlamy jako konkretną datę, przedział dat lub liczbę dni w kilku miejscach na różnych etapach zakupu.

Jeśli masz zarejestrowane konto, domyślne dane wysyłkowe wprowadzisz w zakładce Dane konta Jeśli chcesz kupować bez rejestracji lub chcesz wprowadzić inny adres dostawy, dane wysyłkowe wprowadzisz:

  • po kliknięciu [kup teraz] na stronie oferty
  • po kliknięciu [dostawa i płatność] z poziomu koszyka
  • koszt dostawy wynosi 20.00 PLN

Informacje o zwrotach

Prawo do zwrotu towaru zakupionego przez Internet

Konsument ma prawo zwrotu towaru zakupionego przez internet. Jest to tak zwane prawo do odstąpienia od umowy. Może zrezygnować z zakupu w ciągu 14 dni. Od tej zasady są jednak wyjątki. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej przez Internet reguluje Ustawa o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r., która implementuje Dyrektywę UE 2011/83.

Ile jest czasu na zwrot towaru zakupionego przez Internet?

Konsument ma prawo do zwrotu towaru zakupionego przez internet w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu wejścia w posiadanie rzeczy lub dnia zawarcia umowy na wykonanie usługi. Przedsiębiorca ma 14 dni na oddanie pieniędzy, a konsument 14 dni na odesłanie towaru. Przedsiębiorca może wstrzymać się z dokonaniem wypłaty do momentu otrzymania rzeczy z powrotem bądź do otrzymania dowodu wysyłki. Jeżeli konsument nie został poinformowany o prawie do odstąpienia od umowy, prawo to wygasa po upływie 12 miesięcy.

Czy trzeba uzasadniać chęć zwrotu

Nie trzeba podawać przyczyn rezygnacji. Możliwość zwrotu nie jest uzależniona od zgody sprzedawcy – jest to jednostronne oświadczenie woli.

Jak dokonać zwrotu towaru?

Aby odstąpić od umowy należy poinformować o tym sprzedawcę, najlepiej w formie pisemnej. Można wykorzystać formularz przedsiębiorcy, jeżeli takim dysponuje lub skorzystać z formularza z ustawy o prawach konsumenta. Należy zachować kopie dla celów dowodowych. Konsument ponosi koszty przesyłki towaru do sprzedawcy, o ile został o tym poinformowany.

Czy mogę zwrócić towar używany?

Towar można odpakować i sprawdzić jego przydatność na takiej samej zasadzie, jak byśmy dokonywali zakupu w sklepie stacjonarnym. Nie można zacząć używać towaru. Sklep internetowy nie może uzależniać możliwości odstąpienia od zwrotu towaru w oryginalnym opakowaniu, które nie jest przedmiotem sprzedaży, a służy jedynie do zabezpieczenia produktu. Jest wskazane jednak, aby w miarę możliwości zwracana rzecz była zapakowana w oryginalne pudełko.

Czy mogę zwrócić towar, zanim go otrzymam?

Interpretacja przepisów zakłada, że kupujący może odstąpić od umowy jeszcze przed otrzymaniem towaru.

Czy sklep powinien zwrócić koszt przesyłki?

Sprzedawca musi zwrócić koszty dostarczenia rzeczy do konsumenta.

Kiedy sprzedawca ma prawo do obniżenia kwoty zwrotu?

Sprzedawca powinien zwrócić konsumentowi pełną kwotę, chyba że nastąpiło zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z nimi w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania. Zakup usługi: Jeżeli na wyraźne żądanie konsumenta wykonywanie usługi rozpoczyna się niezwłocznie, wówczas w przypadku odstąpienia od umowy konsument ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.

Formy płatności

  • Ceny wszystkich produktów w naszym sklepie podajemy w złotych polskich. Podajemy ceny brutto, czyli takie, które zawierają podatek VAT. Cena produktu nie zawiera kosztu przesyłki.
  • Za zakupy możesz zapłacić w jeden sposób.
    • kurierem – możesz zapłacić:
      • tradycyjnym przelewem bankowym,
  • Faktury wystawiamy i przesyłamy w formie elektronicznej. Gwarantujemy autentyczność ich pochodzenia oraz integralność treści.
  • Każdą fakturę elektroniczną dostarczymy na adres mejlowy który nam wskażesz, lub który podajesz podczas rejestracji. Jeśli zmieniasz adres mejlowy – powiadom nas o tym pisemnie lub mejlowo. Jeśli tego nie zrobisz, wiadomości, które wyślemy na Twój dotychczasowy adres mejlowy będziemy traktować jako prawidłowo doręczone.
  • Nie odpowiadamy za błędne dane na fakturze, jeśli takie dane wskażesz podczas rejestracji lub gdy składasz zamówienie.
  • Za każdym razem, kiedy składasz zamówienie, możesz zrezygnować z faktury elektronicznej. Jeśli to zrobisz, wystawimy i wyślemy Ci fakturę w formie papierowej.
  • Jeśli odstąpisz od umowy lub kiedy pozytywnie rozpatrzymy Twoją reklamację, w której wybrałeś zwrot środków takiego zwrotu dokonamy metodą w jakiej płatność została wykonana.